Para alıyorum ve sahilde karımı sikiyorum

Merhaba, ben 52, eşim ise 39 yaşında. Eşim Zerrin Egeliler gibidir ve çok ateşlidir. Çok güzel bir cinsel hayatımız var ama zamanla monotonluğu kırmak için yeni şeyler arıyoruz. Tabii ki kimseye güvenemeyiz. Geçen yaz tatildeydik. Deniz kenarında bir yazlık ev ve araba kiraladık. Seks sırasında karım her zaman başka biriyle seks yapmak istediğini söyler. Benim istediğim bu ve bunu istediğimi açıkça söylüyorum. Evde akşam yemeğinde şarap içtik ve sahilde yürüdük ve biraz sarhoş olduk. Bir yerde oturmuş okyanusun dalgalarını seyrediyor, elimizdeki biraları içiyorduk. Tam ileride barda alkol içen 4 kişi var. Akşamları plaj boş. Karım sadece bir bluz giyiyor ve altında hiçbir şey yok. Külot giymesinden hoşlanmadığımı. Bacakları, bluzun arasında çok seksi olan sütunlar gibidir. Barbekü grubu ve ben kaldık ama oldukça uzaktık. Bir süre sonra ızgara şeflerinden biri yanımıza geldi ve bizi onlarla balık yemeye davet etti. Aslında zararlı değiller. Kabul ediyoruz. Onlara gittik ve aşk çok büyüdü. Nasıl oldu bilmiyorum, sohbet sırasında mangal yapanlar evlenecek miyiz diye sorunca ağızlarından bir anda HAYIR kelimesi döküldü. Güzel. . . Sohbet harikaydı ve kahkahalara boğulduk. Bir süre sonra biri kulağıma sordu, “Karın kardeşin değilse kim bu kadın, sevgilin?” Ben de yok aramızda kal kadın benim sermayem ilişkimiz sadece para istersen akşamın ilk müşterisi sen olursun dedim. Adam buz gibiydi ve haaaaa dedi. Ama çok mutluydu. Bir an tereddüt ettikten sonra kulağıma ağabeyimin fiyatının ne olduğunu fısıldadı. Ben de herkesin duyması için saatte 100 dolar dedim. Birden gülüşmeler ve konuşmalar kesildi. Herkes bana ve eşime baktı. Karım bacaklarını açmıştı ve donuyordu ama bunu istediğini açıkça belirtti. Devam ettim. Ona göre parayı veren arkadaşlar, sonunda çalışıyoruz, yeter ki edepli olsun, herkesin edepleri var, dedim. 2-3 dakika sonra eşimi ve ızgaralardan birinin denizdeki kayaların arasında kaybolduğunu gördüm. Her ikisi de 20-25 dakikada geldi. Ama karım ve kocam mutlu görünüyor. Tüm ızgaralar yaklaşık 40-50 yaşında, üçü bıyıklı ve hepsinin göbekleri var. Eşim resiflerin arasında 4 tanesini tek tek yaptı. İki saat sonra pazarlık sonucu anlaştığım 100 lira yerine 100 liradan 400 lira alıp ayrıldık. Yazlığa vardığımızda eşimin her yerinin yaralanmış olduğunu ve vücudunun çeşitli yerlerinde, eşimin ağzında ve hatta saçında bile sperm olduğunu gördüm. Karım mutlu bir şekilde bana teşekkür etti ve tuvalete gitmesi gerektiğini söyledi. Dayanamadım ve senin müşterin 4 değil 5 kişi canım ben son kişiyim duştan önce seninle flört etmem lazım dedim ve 100 lira alıp masaya koydum Karımı soyup meni kokan ağzını ve yüzünü yaladım. Onu kedi cum doluydu. Onu kedi yanan cum hissedebiliyordum. Ben bayılmışım. Karım inliyor, tatmin olmuş görünmüyor ve daha fazlasını istiyor. Harika vücudunu görmek bana bir sik verdi. Bir süre sonra vajinaya girdim ve çıktım.