İnanılmaz Kamp Seks Hikayem

Merhaba sevgili arkadaşlar, size lisede kampta yaşadığım seks hikayemi sürprizsiz anlatacağım. diğerleri ve ben kendi gerçek hikayemi anlatmaya karar verdik. Umarım hikayemi beğenir, okur ve beğenirsiniz. Arkadaşlar bana kendinizden bahseder misiniz ben lise öğrencisiyim 21 yaşındayım. Kendimi çok beğeniyorum ve ergenlikten sonra çok olmasa da birkaç kez seks yaptım. O zamanlar sekse çok önem verirdi. Hayatımızda seks olmadan hayatımızın bir anlamı olmadığını anladım. Bu birçok kişinin, özellikle de gençlerin yaşayabileceği bir durum. Kızlarla birlikte olmama gerek yok, kabul ettim. Ev hayattır dedikleri şey olsa gerek. Koronavirüsten önceki dönemde burada bir nevi okul kampı vardı.

Hazırlandım, bir haftalık kampa hazırım, hafta sonu kampa gidiyoruz, ben’ Kampa gitmekten mutluyum çünkü sınıfımdan arkadaşım çünkü benim için eğlenceli olacak çünkü daha önce okuldan ve evdeki insanlardan zevk almıyordum bu yüzden aklımdan çıkmıyordu. derslerden. Üç aydır birlikteyim ama erkek arkadaşımla sınavlardan ve derslerden uzaktayken ve seyahat ederken çok kısa bir süre.

Sürekli telefonla konuşuyorum, 2 kez telefonla . , böyle bir fırsat arıyoruz. İkimiz de mutluyuz, hafta sonunu iple çekiyoruz. Günlerden cumaydı ve aşkıma mesaj attım: “Kamp hakkında ne düşünüyorsun, kız arkadaşım seninle el ele tutuşup kırların ve yeşilin dudaklarından öpmek istiyorum” dedi gülümseyerek ve Hala orada olduğunu söyledim. Nihayet beklenen gün geldi, kamp için herkes okula geldi, hazırlıklar tamamlandı.

Otobüse bindik ve yola çıktık. Uzun bir yolculuktan sonra nihayet kamp alanına varmıştık. zor bir günde herkes tek kişilik çadırını kurmaya başladı, benim iki kişilik çadırım. Hocamız yok oğlum bir çadır neden yetmiyor dedi. Hocama ben de teselli buluyorum diye cevap verdim. Ana çadıra çift olarak gitme hayaliyle bir duble getirdim. Hepsi çadır kurdular ve yoldan yoruldukları için birkaç kez dolaştılar, ben de arkadaşıma tamam, bir şeyler açalım dedim. Ormanda yürümeye başladık.

O ortadan kaybolunca sevgilimin elini tuttum ve ıssız bir yerde otururken bana attığı mesajı hatırladım ve öpüşmeye başladık. Her şeyi elimle okşadım ve hocamızın “Çocuklar toplanın, hazırlayıp yiyeceğiz” diyen sesi gelince yok oldu heyecanla kampta toplandık. fabrikalarımızda. Arkadaşıma merak etme dedim koca bir hafta geçirdik sevgilim gülümsedi sonra sevgilime herkes uyuyorsa sabah benim çadırıma gidelim dedim o da benimle geldi. >

Geceleri ben çalışkanım herkes uyur Yemek yenir, enstrümanlar çalınır, şarkılar söylenir hatta top bile oynanır. Sonunda uyku zamanı. Herkes çadırına gitti sevgilime mesaj attım öleceğim sen yorulunca uyuyabilirsin aşkım bu ne demek tabi ki gidiyorum. dudaklarım, ona sarılıyorum, ona sarılıyorum, neredeyiz diyorum ve öpüşmeye başladık. Kızdım ama arkadaşıma bir şey söyleyemedim çünkü bana kızacağından korktum. Sikimle ona dokunmamak için elimden geleni yaptım, elimle öptüm ve her yerini okşadım, korkmasına rağmen elimi çekmeye devam etti, bir süre sonra aletimi okşamaya başladı. hatta düğmemi yavaşça açıp elini sırtıma koydu ve eşyalarımı bantladı. Yok daha yaparsam kaza yaparım dedimÇıktı, gıdıklayayım diye bir adım attı, şimdi ona on adım yürümesem olur mu? Seksten sonra ilaç çantamda getirdiğim nemlendiriciyi kullandım. Pürüzsüzüm, kıçıma biraz krem ​​sürerim, sonra kıçıma yavaşça yaparım, bağır, sus, bizi duyar. Fazla olmadığı için bir saat kadar kıçını traş ettim ve üzerine boşaldım. baba.

Komik değil keşke önde olsak dedi, korkuyorum kız gidiyor ne diyeceksin dedi. bana, ailene ne dersin, rahatsız değilmişim gibi yanıma geldi, sikimi kaldırdı, çok endişelendim, ilk defa bir kadın amını incitiyordu, korku. bir de heyecan vardı sevişmedik bile elleriyle çişimi itmeye çalıştı çok ağrıdı kafası içeri sıkıştı artık yapamam dedi yattı. Yapabilirsin dedim yavaşça aletimi elime aldım tam bir saat osuruğuna vurdum ve duramadım ve osuruğundan çıktım ayağa kalktım ne yapıyorsun diye sordum satın almam lazım . geçen gün arkadaşıma bina yaptım, hasta taklidi yaptım, eczaneye ittim ve ertesi gün bir pudra içirdim, dedemin arkadaşına dağda ormanda bir hafta boyunca tamamen tecavüz ettim. çok güzel bir kamp.

Umarım seks hikayemi beğenirsiniz. okuyun ve birçok kez tatmin olacaksınız.